Crazy nights

Det blev inte som jag hade tänkt mig idg men endå en lyckad midsommar<3
Denna dagen kommer jag då aldrig glömma ;).

Jag åt med familjen innan robin drar till kreta nu om två timmar.
Sen åt vi även hos Jani och Marjatta :)
ytterst mysigt.
Sen drog jag och Paloma in till stan och söp lite (A).
Nej men det var väl jag som drack mest utav oss ;).
HAHA!

Sen var det fotbolls någonting och alla chilenare skrek m.m och gjorde kaos i stan.
Så vi drog till kungsan och slappade.
Där såg vi en cadillac..
Sååå snygg.

Paloma kännde honom som åkte/hade bilen och det fanns två platser kvar.
Gissa om vi fick åka med? Yes vi fick..
Så från kanske 11 - 01:50 spenderade vi tiden i en cadillac och drog igenom hela eller kanske halva stan:)
Så jävla kul.

Och killarna/tjejerna var skit snälla och trevliga.
Så längtar tills jag och Paloma träffar dem igen :)

Sen vid tio i två gick tåget.
Så vi tog den och mötte Jonas :)
Han skulle ta en taxi hem från rotebro som vi skulle dela på,
men bussen stod där så vi tog den istället:)

Sen nu halv tre är jag hemma och är helt hyper xD
Min brorsa var vaken så jag berättade vad vi hade gjort i stan:)
Känner mig som en bad ass girl för att jag kommer hem sent men han bah men gud bli van xD.
Hahaha..

Så nu får vi väl se hur länge jag sover ;).
Men jag är lätt väck så bara ringa om ni vill ngt:p
Tror säkert att jag blir väckt vid 8 endå xD.
Hahah..

Godnatt nu ska jag lägga mig och klockan är runt 03:39 wihou<3

Ha en bra resa Rbin och Sara<3

Bilder kommer senare puss:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0