Dagens planer

Well det blev en hetsig dag iallfall:)

Först till rusta och handla och sedan hem.
Köpte som sagt en bok men den får ni se imorgon:).
Det handlar lite om valpar, unghunden,sjukdommar,träning och psykologi.
Vilket kommer att behövas i den nya skolan :)..
Så jag tror att den kommer att underlätta en del men inte allt för mycket..

Sen blev det frukost/lunch på donken.
Vi älskar donken glasen så ni ska få ett fotto av våra glas vi har hemma från donken.
Och jag kan redan säga nu att det inte är litet.

Sen drog jag och syrran till rosslagstull till djurkliniken där med hennes marsvin.
Dem fick klippa klor och blev väldigt fina.
Guud vad jag och syrran skrattade åt marsvinen.
Dem börja skrika och låta så vi stod och asgarvade.
Hehe*

Kom hem syrran bjöd på glass<3
Pratade lite med Dennis ^-^.

Sen så drog jag till ica och träffade Alex.
Han köpte ciiggg till mig *mums*<3.

Sen hem och prata med min älskade pojkvän.
Åhh saknar han skit mycket, men snart så ses vi:D..
Och nu ligger jag här och ser scrubs :)

Roligt roligt..;)..

Bjuder på en dagens outfit ;D..



*Shorts - Gina Tricot  399:-
*Baseball Jackan - Gina Tricot  249:-

Sen tröjjan under är från manhattan ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0