Danska

Well i'am a danish girl;)
Men det betyder inte att jag inte gillar danmark eller danska.
Min syster pratar flytande danska vilket är ganska orättvisst.
Vill verkligen också kunna prata flytande men jag kan halft flytande :)

Det duger väl än sålänge..
Däremot dansk musik??
Jag har aldrig varit något för danska musikbranshen.
Dem sjunger bara så dåligt och man tröttnar ganska fort..

Såg att kisse hade skrivit ett inlägg om Rasmus Seebach.
Han sjöng en låt om henne.

Så jag täkte ge han en chans och letade upp ahn på youtube.
Han är inte speciellt snygg men damn boy vilken röst han har.
Han är en av dem danska killarna jag blir förvånad över att ha en sån bra talang.
Så ja han är ganska bra iallafall dem låtarna jag har hört av han.
Sen får man ju se hur länge det håller om han är bra eller om jag kommer tröttna på han om en vecka??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0