Dead or Alive

Vet ni om spelet dead or alive?

Älskar det spelet har 3an och ultimate ;)
Har klarat ut båda (A).
NÖÖRRD!!

Men iallafall det är typ som en ninja spel med olika karaktärer man lär sig slåss mot varandra och m.m
Svårt att förklara var så länge sedan jag spelade det :)
Men ska börja spela det igen :)

Kommer säkert bli fast i det som jag blev i mitt shrek spel xD haha..

Nej men iallfall..

Dead or alive har kommit ut på film som kommer ikväll klockan nio på sexan.
Tycker dock filmen inte är så bra för att det är knappt ngn som liknar karaktärerna i spelet..
Lite tråkigt men det är svårt att få tag på personer som liknar ioförsig... :)

Kan starkt rekomendera er att spela dead or alive :)
Ser ni filmen så kommer ni kanske få en fel uppfattning om spelet men vissa kanske förstår:P
Jag gillar den inte iallafall men kommer endå se på den :)..

 

Då jag väl spelar är denna tjejen min favorit och hennes brorsa :)<3

Karaktärerna består av:

Kasumi
Hayate/ein ( kasumis brorsa hayate men vid en strid så tappar han minnet och kalalr sig ein).
Ayane
Tina
Hitomi
Jann Lee
Hayabusa ( en av mina favoriter igen)
Helena
Christy
Bayman
Leon
Gen fu
Brad wong
Lei Fang
Zack
Bass ( tinas pappa)
Tengu
Omega
Kokoro
Zack
Lisa
Eliot
Raidou
 m.m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0