Hihheheheheiehiow

Bläää hatar mitt liv.
Inget går som jag vill längre.

Jag vill ha sällskap alla jag känner hatar mig?.
Vet inte ens vad jag har gjort, men men skiter i dem får nya efter sommaren.
Sen så pengarna jag hade blev bajs.
Har inget kvar och måste börja samla om..

KUL!!.

Mår allmännt fysikt dåligt.
Och nej ingen bulimi eller aneroxia xD.
Ha! skulle varit ett under om jag fick det.. hahah..

Men det ska bli skönt med sommarlov.
Ska bara lämpa av en present sen inget mer.
Jo fixa naglarna och sommarjobba.
Sen inget alls.

Skööönnnmttt.

Dock kommer denna sommaren gå ganska snabbt tror jag.
Det är snart i mitten av Juni och snart Juli.
Sen börjar man skolan igen :s.

Och detta år måste jag verkligen plugga och bli bra.
Vill göra brorsan stolt över att jag har lagt allt bakom mig och börja uppföra mig.
Ska verkligen ge allt som jag har lovat han.
Annars får jag ingen bil heller :(.

HA! jag ska köpa bil efter sommaren med dunkar system(A).
Alex du kanske får körkortet före mig men jag får bil före dig ;)..
HAHAHAH!!!

Mycket roligt tycker jag iallafall:)..



Ska få saab 900 i blåå som var min brorsas :D..
Hihihehehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0