Jogging

Shuueeeleeeen.
Nej skojjar bara godmorgon antar jag :P.

Om snart en timme ska jag ut och jogga med Saffi.
Sen blir det kanske en powerwalk i kväll också men får se :)
Ska duscha och göra mig fin ska på partylight idag ;).

Och för er som inte vet vad partylight är så är det då man säljer ljus och ljus tillbehör.
Min morbrors fru i bålsta ska ha och då är jag tvungen att följa med ofc ;).
Tycker det är ganska roligt även om jag inte har råd själv.
Tror ett tolv pack te ljus kostar 99:-.
Kul va?..

Men dem har andra fina saker iallafall:)
Sen hade jag tänkte slå två flugor i en smäll genom att träffa Dennis också.
Men han ska leka med sina kill kompisar, dem spelar tydligen i något album?.
Aja lycka till:)
Kan inte direkt säga hur det låter för jag har aldrig hört dem xD.
HAHA!

Men mer uppdatering kommer sen då jag ska klä på mig m.m.

Kram sålänge ;)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0