Lördag den 19

Yes då ska jag fixa mina naglar ;)
Woo..
Dock ska jag vara där tiiidigt för att jag ska hinna med lite saker först:)
Sen så naglar och sedan hem och fixa inför kvällen :)..

Men men det e då de:p.

Idag ska jag duscha.
Är nyklippt och nöjd.
Man ser ingen skillnad förutom längden dock men det gör inget.
Ju kortare man klipper desto mer växer det :).
Vill ju trots allt ha långt hår igen (A)..
Sen ska jag och pappa till gammle olle ( danskt utal och på svenska är gammla mormor tove).
Och efter det ska vi till min brorsa Gert.
Han ska till Turkiet i en vecka så yeeeyyy:)
Hoppas du får kul brorsan:).<3

Sen imorgon är det avslutning :)
Skönt att slippa skolan.

Sen under hela Juni ska jag faktiskt inte göra något.
Bara ligga hemma och sova :)
Sen i Juli börjar jag jobba ;).

Eller i Juni ska jag röra som fan på mig och jag ska träna saffi :)
Iallfall försöka får se hur bra jag mår.

Sen tjäna pengar ska jag göra med.
Glömde bort att jag får mina pengar i augusti och inte i juli.
Men har iallafall tittat på flyg tider som då jag sticker :)

Så min sommar blir väl ganska full endå ;D...

hihihihi nu ska jag duscha uppdaterar sen kram:)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0