Money ffs

Well om tre till fem dagar får jag mina 628:-..
Sen ska jag även få mina 1050:-
Så jag kommer ha lite fickpengar som pappa säger till min resa till malmö<3.

Men jag ska också vara i malmö i en månad.
Vilket jag måste handskas med mina pengar på.
Ni vet jag älskar att shoppa;).
Men jag vet att min älsklings kille kommer hjälpa mig att spara pengarna :).

Han ska få så mycket fint då jag kommer ner :)
Jag har ju trots allt fått mycket fina saker av honom så då är det väl rättvist att skämma bort honom med?;).
En hundring borde väl räcka till han?? hahah skojjar bara xD
Han ska få handla för minst 500:- <3
Älsklingen är värd det :D

Aja..

Idag ska jag slappa tror jag.
Ska höra om någon vill bajsa lite snett med mig :D..

Hejdåråååå!






Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-22 @ 16:57:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0