Något är fel

Oj har inte uppdaterat på länge alls.
Har inte gjort så mycket än att bara varit sjuk :P.
Men men..

Var ju på lungröntgen och har inte fått svar.
Så det är bara att hoppas på det bästa.
Sen så idag har jag varit hos min syster och fixat naglarna.
Var tvungen att springa till bussen men den var försenad.
Sen efter att mött upp min andra syster och hennes kille i rotebro drog vi till bålsta.

Dempa ringde mig shit asså jag blev fett nervös xD
Menar att vi inte har pratat på flera månade och speiellt inte via mobilen xD
Hahahah.. *pinsamt*.

Nu ligger jag i sängen och uppdaterar lite saker samt laddar upp videosar ;)..
Har kommit på att vad jag än äter käner jag mig spy färdig.
Mår så illa att jag känner mig för att dpy och helt ärligt så blir jag äcklad av mat :s
Men så klart tvingar jag i mig ngt fast det blir flytande från och med nu :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0