No money

Jag hade verkligen sparat.
Men efter att köpt en sak så blev det automatiskt tomt i mina lådor.
Dock har jag lite pengar kvar men endå..

Gör inget har redan fixat pengar:)
Har lite löst sen får jag mina 1050:- från studiebidraget.
Efter det får jag 628:- från envirofone.

Och ni som tvekar på att skicka in dit, gör det ej.
Okej jag köpte min htc för ganska mkt men fick bara 628:-
Men hellre att jag får liite pengar än inga pengar på blocket alls.
Och hellre att få pengar än att jag slipper se den i min närhet.

Euw*

Så nu har det tagit några veckor men den har kommit fram.
Den har testats och blivit godkänn.
Så nu väntar jag bara på betalningen :).

Så runt 2000:- då jag åker ner till malmö i en månad räcker väl?

Tänkte min kära brorsa tog med 10.000 till danmark i tre dagar?
Borde väl räcka va??.

Nej men har en månad på mig att fixa ihop 400:- till.
Vilket blir inget problem:)

Så tveka inte att sälja er mobil:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0