Partylite

Har varit på partylite nu:)
Jätte roligt ska på ett till möte nästa helg:D.

Har beställt för 400:- och liite mer kommer dock inte ihåg exakt.
Men det är hand creme och body butter.
Vi fick pröva hand cremen , damn i get soft.
xD

Så det var bara att beställa:)

Sen nu då jag kom hem har jag hittat min ansiktskräm.
Har letat som fan efter den i kanske två-tre månader.
Har verkligen inte hittat den:(
Förrens nu.
Har letat på samma plats som dn stod på men då fanns den ej:s
Konstigt men som sagt hittat den nu<3<3..


Ska se scrubs och lägga mig mår dåligt och hoppas på att det går över tills imorgon:)..

Ego bilden ;)..




Min dag creme.. Hur bra som helst<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0