Sats idag

Igår satt jag med Marjatta ooch alla ungar och fixade deras naglar.
Vilket var ganska roligt :)
Idag fick jag nagellack av henne och Emma för att kunna måla mera och utvecklas :)

Sen idag har jag fixat Evas naglar jätte fina:)

Efter det drog jag och Paloma till sats och tränade:)
Och ska skaffa kort där i augusti så ska vi träna tillsammans.
Fan vad skönt det var med en riktig träning för en gångs skull.
Jag går ju långpromenade och det är det nu då jag körde olika så körde jag lår,mage,axlar,rygg,ben,armar :)
Efter det känndes man skiit lätt efter att ha bastat ett tag också.

Och så roligt att träna med henne :D.
Vi har verkligen skiit roligt.
Medans vi blir smala och snygga har vi endå skiit roligt:D
Det är träning för mig:)

Så nu sitter jag hemma och bara tar det lungt och är jätte nöjd med mitt besök hos dem:)
Ska dock skaffa kortet då min lön kommer som jag sa nyss :)
Damn kommer bli skiit tjusig till slut:D..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0