Shopping today

Har varit och  shoppat idag.
Dock hade mamma inte råd med så mycket men jag fick endå det jag ville ha :P
Eller nästan men dög endå:) Blev ganska nöjd med dagens inköp :)



Ett par vita jeans
Två par pieces trosor
Ett par vita tights
Ett par vita tights emd blommor på



Närbild :)



Samt riktiga tränings kläder :)
Så nu saknas bara mitt sats kort sen är jag beredd att börja träna :)

Kommer bli att träna utan paloma vissa dagar men jag tror nog det blir bra:)
Kommer samt ihåg maskinerna vi körde hur man gör med dem m.m
Så det blir inga problem med dem:)
Sen så är det ju dem jag ska köra endå så det gör inget :D

Kommer ha med mig kläderna till malmö för behöver min dagliga promenad :)
Hihi..


Kommentarer
Postat av: Linh

söta grejer =)

2010-07-01 @ 17:30:09
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0