sjuk kanske?

Har haft min hosta i snart fyra månader och det är lika dålig varje dag som går.
Menar tänk er rökhosta/skratt blandad med slemhosta?
Låter inte så trevligt.

Och dem där fitt läkarna hittar inget och alla tror jag ljuger om min hosta.
Hur fan ska man få till en sån hosta om man är frisk lixom??
Dem har tittat mina lungor men det är inget fel på dem heller.
Kommer fan dö i min hosta, sen då jag väl är död kommer jag fortfarande hosta.
Typ något sånt kommer jag dö av :(.

Sen att det är varmt gör det bara värre.

Sen att jag inte kan äta ngt är också dåligt, men det beror inte på hostan.
Har fått någon inflammation i tandköttet eller något vet inte riktigt.
Men kan inte svälja eller äta/dricka.

Blir skit bra egentligen:)
Träna mer bara så blir allt bra:D.

Men men..
Dagen har jag iallfall inte planerat något av.
Ska ut och promenera/jogga ikväll det ska jag:)
Funderar på att dra ut på rundan.
Man ska ju inte överanstränga sig men istället för att gå i trappen vid sundsborg så kan man fortdätta rakt upp för sandavägen..

Hmm..?
Svårt val får se vad jag känner för:)
Saffi såg kor för första gången igår.
(Bor väl lantligt antar jag ;) )..
Dem kom enda fram till staketet för att hälsa på Saffi.
Men den bitchen bara stod där och bitchade sig.
Retade dem m.m
Undra vart hon har fått det beteéndety ifrån? ;)..

Men nu ska jag hjälpa mamma och Robin att packa:)
Min brorsa har lyx.
Han och Sara ska till Grekland på lördag fett orättvisst :(
Aja måste dra byes :D..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0