Sollentuna på G!

Ska dra till sollentuna med mamma opch kanske syrran idag :)
Har varit och lämnat tines bil på service i solna.
Vi tog med oss en låne bil hem.. heheh ni skulle varit med.

Hon vet inte direkt hur hon ska köra med nya bilar så det var ganska roligt xD..
Hahah..

Sen nu som jag sa sitter jag och väntar på att vi ska dra till sollentuna:)
Ska shoppa och äta en good kina lunch med mamma:)
Kanske shoppar jag med men vill inte slösa. :(
Det som behövs är en ny ögonbrynsnopapre..
Kan inte ta mammas med mig till malmö så en hundring kanske hon kan slänga ut till lilla mig (A).
Men får se kanske köper en då jag är i malmö men endå skönt att ha en egen lixom..

Aja dagens outfit blev knappt en halv bild men endå:P..

Jacka - Gina Tricot

Linne - JC

Kjol - JC

Leggins - Gina Tricot

Converse klackar - Hitler butiken :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0