Tattoooooo

Ska försöka lägga upp lite mer i min hundarkiv.
Tycker jag slarvar ganska mycket med den.
Men det ska nog bli en ändring på.

Sen dikterna tar också ett ganska stort ansvar med.
Eller ansvar är det inte men att skriva är det.
Jag vill att min blogg ska vara ngt jag gillar och sen andra.
Men jag kan inte skriva dikter om jag inte känner för det.
Dock har jag en dikt klar som ska få komma in på bloggen imorgon.
Sen kanske det tar ett tag för mig innan en dikt kommer upp ign.
Är jag sysslolöst så kommer det upp några men inte annars:p.

Men längta för det ska bli en förbättring=)..

Nu ska jag lägga mig och se scrubs=).
Har två avsnitt kvar jag ska se sen är hela säsong 9 klar=).

Har samt bestämmt tattueringen i min nacke.
Jag ska ha 10 små diamanter i nacken lite hummer och buller;).
Dem ska stå för särskilda personer.
Dock nämner jag inga namn förutom Jenny och Alex...
Sen blir det inom familjen m.m
Men får se lutar sig mot hello kitty face med ;)..

hahahah så sötaa xD<3<3<3
Dock kanske denna men tror ej det xD men gullig var den:D.

Eller denna?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0