Thuns

Yepp idag har jag varit duktig.
Har varit med syster och lämnat bilen och sedan fick vi en låne bil.
Hahah hon kunde såklart inte köra den :)

Sen så då vi lämnade tillbaka bilen var det inget fel.
Då vi fick våran bil så fick vi godis i den xD
Hahah började as garva.. Inte ofta man får gratis godis i bilen efter en service.
Sen så skrattade vi lite mera..

Och imorgon skulle jag varit med svea-britta men fick byta dag tills torsdag.
För imorgon ska jag mamma och tine åka till thuns och shoppa.
Var däremot på cubus idag och hittade en skiiit söt topp som jag vill ha.
Men det kostar m.m

Men får se om jag hittar något på thuns :)

 

Någon som vill emd kanske?? ;)


Kommentarer
Postat av: ♥TOVE♥

Fin blogg! :)

2010-06-30 @ 14:44:07
URL: http://tovelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0