Tisdag

Imorgon har ja en stor dag framför mig..

Ska upp redan klockan 06.00 för att göa min syster sällskap till solna halv sju :)
Efter att ha kommit hem ska jag ut med hundarna och fixa mig iordning.
Ska möta mamma i sollentuna och shoppa lite ;).
Sen ska vi äta kina mat tillsammans<3

Kommer bli en rolig dag tror jag nog.
Sen någon dag denna vecka ska vi till thuns kanske:D
Älskar det stället:D
Hoppas på att få köpa något därifån också:)
Och för er som inte vet vad det är så är det är så är det en billig butik med kläder,skor och smink m.m
Vissa kläder e skiit fina:D.

Hoppas verkligen på att jag hittar ett par vita byxor som jag alltid velat ha.
Visst kanske inte har den kroppsbyggnaden men jag gå hur jag vill.
Sen kanske man hittar billiga räningskläder med:D<3

Who knows??:D:D

Har också kommit på min tattuering i nacken.
Ska ha min dikt i kanji :).
Så ja vi får väl se om det blir snyggt :)

Sen mitt intresse för nagellack målning har ökat :)
Har fått nya färger och nya modeller att öva på:)



Lite som jag har gjort i vckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0