Träning

Jag har sagt förr men endå missbrukat min kraft på att bli smal.
Säger hela tiden att jag ska banta m.m och sen håller jag det inte.
Men jag vet om det så ingen behöver kommentera det som vissa gör:P.

Vill jag leva i fetma och skämmas så gör jag det=).
Men jag ska nog fixa mig tills skolfottot.
Jag vill verkligen inte ha dubbelhakor vart jag än tar kort.
Men det är sånt man får vänja sig vid om man inte är smal.

Men igår så bara för att tala om fetma.
Så rammlade tines stol ihop och gick sönder då jag satte mig i den.
Ehh??..
Gått upp i vikt varning? xD..

Hahahah..

Nej men ska verkligen se till att fixa min kropp.
Har inte direkt pengar till att göra så då får man göra det bästa utav situationen.
Och ingen diamant i nacken blir det heller.
Men men..

Ska åtminstonde försöka gå lånpromenad och kanske små jogga varje dag.
Längtar verkligen tills jag börjar sommarjobba.
Lixom visst vet inte hur tiderna blir men jag kan hålla matvanan då.
Då blir det inte liak mycket snacks och läsk som vanligt.
På grund av att jag försöker sammla pengar tills min resa m.m..

Men men:)

Någon som vill med på en långpromenad imorgon??;)..

Det blir en blandning mellan dess fotton:P

Rosetten och tassen med "peace" out tecknet från denna..

Och denna ansikte med brillorna :D

Gullig kombination va?? ;)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0