Trött som satan

Har varit en ganska seg dag idag.
Först vaknat och min frukost bestod av ett glas oboy..
Sen till syster och fika men fick verkligen inte i mig något.
Efter det har jag sovit som en stock.
Vet dock inte varför jag blev så trött men shitt..

Sen har pappa druckit öl med Jani och andra grannar och vi skulle grilla korv.
Men istället beställde vi kebabtallrik och pizza.
Och för första gången åt jag bara en halv kebabtallrik.
Orkade inte mer för att jag mådde så dåligt :P.
Sen har jag fått i mig två glassar för att ta ner svullnaden och lite godis för att göra det värre.
HAHA*

Men nu är den ganska okej tandköttet.

Morgondagen ser ut att gå upp och äta frukost med pappa.
Ut och jogga med saffi innan lunch.
Mamma och dem ska äta sill lunch med Jani och Marjatta.
Vad jag och Robin får vette fan xD.

Sen på kvällen vet jag inte om vi ska grilla med dem.??
Får väl se.
Sen så ska mamma börja klockan 10 på lördagen och pappa ska upp klockan 4 på morgonen för att skjutsa Sara och Robin till Arlanda, dem ska till Grekland :(
Ska be sara något med Hello Kitty på till mig (A) eller kanske ska be Robin?
Hmm.. Nej inte Robin han blir bara knäpp om han köper något sånt till mig xD.
Men älskar han endå<3

Hihi..

Nu ska jag lägga mig och se 2½ men och sedan scrubs.
Ha en skön kväll uppdaterar imorgon bitches >;).







Någon mer än jag som älskar dessa serier?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0