9/3-10

Min äldsta storasyster har en egen salong där hon fixar naglar m.m
Och nu på tisdag så ska en av hennes elever ta examen och jag ska få vara modell:)
Ska få mina naglar sååå fina som helvete.
Och vet ni vad?
Jag får det gratis:)
Visserligen för att jag är hennes syster men också för att jag är en modell:)
Så beautiful nails here i come!

Vill ni ha snygga naglar eller laser behandling m.m för ett bra pris?
Titta in hennes sida och resultatet är bäst, ni går därifrån mycket nöjda till 100%.

http://www.bestofbeauty.se



Nu säger jag godnatt och ha en bra kväll.
Nu ska jag och saffi lägga oss i sängen och mysa<3


Kommentarer
Postat av: Noahirmelin

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-10-11 @ 08:19:21
URL: http://noahirmelin.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0