Bloggande

Mina blogginlägg börjar ta slut haha.
Nej men känner inte för att skriva så mkt.

Idag har jag städat åt en kompis.
Tro mig värsta snygga huset är det.
Sen så åkte vi en runda buss med pappa ;)
Ute och raggar som vi brukar säga här utanför sthlm..

Sen så...
Har jag bara tagit det lungt.
Skulle precis lägga mig och sova en stund men då kom saffi och jävlades.
Så det vara bara att gå upp o äta=)
Världens godaste mat fick vi:)
Mums<3

Sen gick jag ner en tur till ica med saffi och handlade.
Sen bakade jag en rulltårta till min älskling<3
Tänkte att dem som jobbade natt/kväll skulle få något gott att äta.
MEN!
Jag hann precis klart då han gick.
Lyckat eller??

Nej inte direkt.
Så det får bli imorgon.

Vilket gör att imorgon ska jag duscha och bli snygg.
Ska åka med min syster till hennes mormor och gratta henne.
Tänkte att jag kunde följa med för att vara snäll:)

DAGENS OUTF!!!

*mjukisbrallor
*Tunika
*Långtröjja

Hotties!!

bye anyhow!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0