Blogg.se

Uscchh vad slött det går idag.
Speciellt nu då jag ska blogga har ni också märkt det??
well well..

Har sett hela desperate housewifes säsong 1 idag.
Nu vill jag fan inte se mer xD hahahah
Nej men att hålla sig till en gång i veckan duger bra för mig nu.

Min piercing läker ganska bra :)
Är skit stolt över den som jag är med mina andra.
Idag kunde jag köra ut hela tungan vilket jag inte har kunnat gjort sen fredags morse.
Och det gör liite ont på vänster sida av tungan men det går annars:)

Brukar använda mina piercingar till att irretera folk har jag märkt.
Förut så satte det en tant på tåget rakt emot mig.
Lixom hon suckade och stöndade hela jävla tiden.
Och det vara bara såååå jobbigt.
Lixom varför komma och sucka hos mig när hon kunde sitta någon annastans huh?
men men..

Då hade jag barbells i läppen(stavar)
Så jag satt och knackade dem mot mina tänder vilket störde henne jätt mycket märkte jag.
Själv hade jag haft en bra dag innan hon gjorde den sur för mig s jag fortsatte.
Man såg hur hon blängde på mig och blev allt mer sur.
HA! rätt å henne typ.
Men tillslut gick hon oh jag log massa:)

Sen då jag skulle gå av tåget stod hon där så log jag mot henne innan jag gick av.
Ja, ni får fundera ut sen vad hon gjorde ;)..

Så att jag har mina piercingar är det bästa som finns.
Älskar dem otroligt mycket<3

AND GUESS WHAT!?!?!?!?

Min kära pojkvänn vet hur jag blir bortskämd i familjen och vill göra det ännu mer kul.
Så då han får lön ska vi till ett hotell och boka in oss där ha en heldag på stan och shoppa samt äta en mysig middag.
Seriöst kan det bli bättre elelr??;)
Visserligen ska vi shoppa till honom men det gör inte mig något:)
Sålänge vi shoppar gåre väl bra:D<3

Men nu ska jag sluta.
Jag och saffi ska se gudarna måste vara tokiga och sedan scrubs.
Sen ska vi sova för vi har mycket att göra imorgon :)

BTW!
Har lekt med Svea-Britta idag HA!
Henne saknar man massor och allting vi gjorde på sommaren.<3

Sommaren 07-08<3







Vill aldrig förlora dig som en vän
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0