Hamburgare och slask

Hatar verkligen tö vädret.
Man blir våt om fötterna och sedan blir mina vackra skor smutsiga :(
Wää!!

Men men...
Skoldagen var nice iallfall.
Började med att vi hade en timmes rast på grund av att våran datakunskap är slut eller så??.
Sen efter det var det engelska prov.
Visste inte ens vad det handlade om eller något , hade inte ens fått veta det men aja.
Gjorde det jag kunde iallfall :)

Sen luch.
Seriöst det var köttfärs blandad med olika bönor sen potatis skivor ovanpå med ost?
Euw.

Efter det hade jag möte om min APU!
så efter det var det växt och djurliv o slut.
Och imorgon så är jag ledig på grund av att vi har en lektion :)
Så shoohooo...

Efter det skulle vi titta till min tung pierciing men det var stängt :(
Så jag och em samt jenny gick på stan och tittade lite ;D.
Måste ha ngt till tjej middagen den 27 :O

Sen så var det bara att åka hem ;D.
Och nu är jag här.
Ska förbereda lite saker för hundskolan del 4 soon :)

Och på tisdag nästa vecka är det cosmonova som gäller:D
Kul som satan<3

Men hörs senare bye~



Vill ha sommar nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0