Måndag hela dagen

Har bara tagit det lungt idag.
Pappa skulle göra spaghetti och köttfärssås idag.
Och eftersom han alltid kryddar den med extra vitlök/lök så blir den mer stark.
Och men en ny peircad tunga så måste man hålla sig ifån starka rätter i minst 2 veckor.
Men pappa vet ju inte om att jag har piercat mig i tungan så kunde inte tacka nej heller.

Så det vara bara att ta en tallrik men mat på och springa upp och försöka äta.
Men hittade taktiken ganska fort:)
Var bara att ta en ganska stor tugga och sedan tugga.
Visst att piercingen känndes men det var ingen fara.
Och den åkte bland mat men jag fick bort det och bla bla.
Sen så är den inte lika svullen idag som den var i lördags.
Igår började svullnaden gå ner liite man kännde ju att man kunde göra mer men nu så:)

Det enda jag inte kan göra nu är att sträcka ut tungan ordenkligt och sedan dra tungan typ på över tänderna m.m
Jag visste själv om riskerna med detta.
Har alltid vetat riskerna med piercingar:)
Det är just därför jag vill ha dem. ;)

Nu sitter jag förtilfället och väntar på jossan och henens kompis.
Ska hjälpa dem att fixa cv ;).
Då blir det typ som alla andra:
UHhhhh kan du sånt??

Ehh, ja ofc? :)

Bye så länge ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0