Mening med mitt liv?

Dem jag träffar har aldrig hört talas som hundlinjen.
Sen så vet dem inte heller vad för utbildning man får och vad man kan göra med allt.
Jag är som min halvsyster skulle jag tro.
Vill vara bäst på allting.
Men ibland går det ju inte som man tänkt sig eller hur?

Nej men jag går ju p telge djur och natur gymnasium.
Vilket är ett naturbruks gymnasium.
Med inriktning hund.

Jag kommer att plugga där i tre år och efter det ska jag fortsätta plugga.
Jag har så mycket jag vill göra.
Men jag tror att jag vill starta ett eget företag.
Jag vill kunna ge massage till hundar samt akupakssur medans jag har en egen hund butik.
Vill samt plugga till att träna hundar och läsa hund psykologi.

Så jag vill göra lite allt i allt.
Men om jag lyckas får vi se.
Kommer göra mitt bästa ofc!

men vad tror ni? kommer jag bli värsta pluggisen och lyckas med detta?? hm.. bra fråga!?!?!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0