Mums dag?

HATAR verkligen sl.
Tog tåget från väsby till karlberg för att tåget jag åkte med var trasigt.
Från karlberg till stan.
Och sedan kom aldrig något tåg.
Det enda dem ropade ut var att tåget var trasigt och dem beklagar.

Man vill bara säga: neeeeeej inte denna gången få hit ett jävla direkt tåg.
Men vad skulle det tjäna till?.

Så jag fick ringa skolan och förklara för dem vad som hade hänt.
Och fick ta tåget hem.
Jag var borta i ca 1½ timme och då jag kom hem blev hundarna för glada.
Man bah: ehhhhh dööh vart borta i typ en timme eller så??.

Idag får jag bara vara hemma då.
Mamma håller på att baka italienskt lantbröd<3
Känner verkligen hur gått det luktar *drools*
Sen ska jag bara ta det lungt och ha fredagsmys ;).

Bye så länge!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0