@petville

Ja ingen skola blev det idag.
Somnade runt halv tre-tre imorse.
Och fredrik har försökt väcka mig hela morgonen men det gick inte xD
Haha*

Så idag har jag varit på ÖB och köpt godis(A).
Sen så ikväll ska jag se filmen " Här med förklarar jag er Chuck och Larry".
Men innan det ska jag komma lite nåonstans i min bok jag köpte igår:)
Så det är väl så min kväll kommer att se ut.

Sen imorgon är det fredag.
Och då ska jag faktiskt till skolan ;)
Jag och Jossan ska till DownTown och titta till min tungpiercing som varar.
Tro mig ag rekommenderar att det inte ska vara i tungan xD hahah.
Men men :)

Bilder på saker jag har köpt plus mina naglar kommer ikväll<3
Ciao babes~



Min petville hund ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0