Pinsam fest

Tjabbaaa nu är jag tillbaka.
Har ni saknat mig??, klart ni har vem gör inte det?? ;)

Idag då jag kom till min systers mormor kännde hon inte igen mig.
Lol xD
Blev ganska pinsamt hon har kännt mig i hela sitt liv och nu gör hon inte det.
Så ja men men.
Jag natta och emil fyllde på kålar med godis och chips.
Mums chipsen var slut innan min brors barn hade kommit.
HAHA!

Sen så åt vi vårrullar mums.
Åt 3 stycken :O
Och för er som inte vet så i vanliga fall brukar jag äta runt 6-7 stycken.
Så jag är ganska stolt själv.
Sen fick jag en cigg av min älta brorsa<3
HA!

Vet att man inte ska röka på 2 veckor men jag sköljde munnen noga:)
Sen så fick jag av syrran och chrille lite cigg m.m
Sen tårtan var underbar god.
Så jag har haft en ganska bra kväll:)

Ni då??;)



Me today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0