Stylade naglar om 1 dag

Kom till skolan idag och fick se att vi slutade runt 12.
Kul måste gå 2 km för att ta bussen.
Visserligen är det motion men endå xD.

Ska hem och plugga sedan blir det en god middag som bjuds på.
Efter det blir det att duscha eller så har jag gjort allting tvärtom det beror på vad jag har lust med.
Ska iallafall bli klar med mina uppgifter ;)

Sen imorgon så ska jag plugga hemma samt på onsdag med.
Men på torsdag ska jag till skolan igen :)
Detta är bara för att jag ska komma ikapp med alla i klassen.
Vilket jag gör också :).

Och sen imorgon kväll ska jag äta middag med min syster.
Efter det ska jag sitta i tre timmar och få mina naglade designade/stylade.
Ska verkligen bli kul att få ett proffs jobb på naglarna.
Så nu kan jag få mer insperation för naglarna och beställa hem saker.

Men nu ska jag gå och vara onyttig.

Ciao babes~


 




Kommentarer
Postat av: LANJAFAN - www.lanjas.blogg.se

vad heter salonen? :D ska googla!

2010-03-14 @ 12:32:37
URL: http://lanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0