ute på vift

Nu har jag lämnat min älskling på flygplatsen.
Dvs arlanda.
Nu åker han hem till malmö i två veckor :)

Och nu har jag tillgång till lite fliiez tid ;)
Menar hade det annars men nu är det en större chans att jag får den med.

Hur ska han klara sig utan mig där nere?
Ingen som skrattar gulligt åt han och ingen som finns vid hans sida.
Well well , han får skylla sig sjölv :D

Jag ska iallfall åka till mormor och jag längtar som satan tills dess.
Ska ju få mina tatueringar med <3
Så det är inga problem att sitta en ganska lång tid på bussen för det:).

Men men saknar fredrik redan men han kommer snart hem:)
Tiden går fort så inget att oroa sig över:D

Men vad tror ni?
Kommer Fredrik komma hem eller kommmer han stanna nere i mamö??

hmm... Bara vänta och se..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0