Vin time

Hej alla där ute.
Tänkte baraskriva ett kort inlägg innan mamma och syster är tillbaka.
Igår så var jag som sagt hos min älsta storasyster och fixade mina naglar.
Åhh* dem är verkligen skit snygga.
Dock valde jag fransk manikyr så det blev in get piller jobb.
Tog oss ändå 2½ timme att fixa alla mina naglar.

Lixx *yeey*

Oh nu idag har jag shoppat.
Har köpt ett anteckningsbok och en bok om hund uppfostran.
Sedan rosa bajspåsar med dödskallar på;)
Så nu blir saffi SKITglad.

*hahaha*

Och nu ska jag snart duscha hoppas jag.
Sitter och dricker lite vin med mamma o syrran ;)
Men måste hålla en viss mängd ska ju endå till skolan imorgon.
Men annars äre bra.

Ciao babes~






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0