2 nya tungpiercingar

Idag har jag spenderat dagen med alex.. ovanligt va?? ;)..
Hahahah nej men han är en skit bra kompis som man verkligen vill umgås med hela tiden:).
Detsamma gäller han tjej Jenny med :)..

Men men nog om hur bäst dom är :)..
Jag och Alex åkte till lidl och handlade.
Åkte hem till han så att han kunde fortsätta att städa lite.
Sen gjorde han lunch till oss men jag kunde inte ta emot det:)
Hade dock två anledningar men gav han bara en och det var bäst så:).

Sen då jag kom hem hade mina piercingar jag beställde igår eller i tisdags kommit :).
Så jag har min glittriga staven i just nu för att se om jag tål dem:).
Köpte samt en guld stav :).
Så jag hoppas verkligen att jag tål dem för gör jag det kommer jag köpa ännu mer av sidan:)
Skit billigt men vill inte ge ut den än :)..

Sen så mamma och pappa drog ut med motorcykeln.
Så det var bara att beställa en kebab hem:)
har dock inte gjort sit ups idag , men det kommer ikväll:)..

Ska försöka uppdatera min hundkategori bättre :)
Så don't worry ;)..

men men bilder på mina nya piercingar som jag ahr tagit av sidan jag beställde dem ifrån :)..







Tog den vita kulan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0