Dålig uppdatering

Jag vet att jag suger på att uppdatera min blogg.
Men har inte haft tid.
Ska försöka bi bättre på det :)

Idag är jag hemma hade värsta yraeln imorse.
Men hooopas verkligen på att doktorn ringer idag igen.
Vill verkligen veta vad som är fel på mig xD hahaha..

Sen så än så länge har jag inte rört något godis eller läsk:)
Drack till och med Juice till frukost fast det stod två styucken 2L cola i kylen oöppnade;).
Och godiset är väl mer än en halv påse kitkat.
Så ja jag ska till och med försöka göra sit ups ikväll eller senare:)
Med min mage orkar jag väl bara två om ens det xD.

Hahahah ;).

Men hörs senare då kommer jag skriva lite i hundkategorin:).



OBS!! denna klädseln hade jag då jag besökte min nya skola:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0