Drar iväg

Nu har jag plattat mitt hår och ätit en nyttig frukost.
Ska snart iväg och fixa mina naglar ;).

Ska bli kul kul att få snygga naglar igen :)
Fast denna gången kommer jag köra på vanlig fransk manikyr med ett kanske litet silver streck.
Men får se:).

Sen då jag kommer hem ska jag få pappa att övningsköra med mig men tror inte det blir förräns imorgon eller i helgen innan dem bygger terassen..
Eller vi har en terass men vi ska bygga om den ocb då chrille hjälper går allting fort :D.
Så jag hoppas på det bästa iallafall:)

Men men..

Nu ska jag klä på mig och iväg bye bye :)



(ps min syster på bilden, det är hon som äger hela företaget m.m)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0