Falska människor är ngt man inte tål..

Seriöst det är något jag hatar i denna värld.
Det är falska människor.
Jag känner några stycken men nämner inga namn.
Men tro inte att jag inte märkt hur jävla dumma ni är egentligen.

Ena stunden är ni mina bästa vänner och den andra stunden hatar ni mig eller snackar skit om mig.
Lixom kan man bli mer falsk eller?.
Börjar bli jävligt trött på er allihopa så ni behöver inte kontakta mig..

Det är som en person, ena gången lovar något och sen kanske en timme skiter dem i det och ändrar sig.
Ni är fan inte kloka..
Jag har åtminstonde försökt det jag kunnat men ni skiter i det direkt.
Men som sagt det är upp till er, men ni ska inte tro att ni kan komma till mig någon mer.

FUCK YOU!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0