Film kväll

Är ledig imorgon från skolan så ska sitta och ha filmkväll:)
Har varit med Alex och tittat lite mobiler om den jag vill ha:)
Sen efter det gick vi till ica i rondellen och handlade:)
Dock hade dem inga munkar som jag ville ha men köpte iallafall:)
Hehehehe*

Sen nu är jag hemma och har precis ätit mat:)
Letar igenom lite filmer som jag ska ladda ner och titta på:)
Men måste se scrubs vid 11 tiden som jag alltid gör:)
Hoppas också att vi får veta svaret på provet nästa vecka.
Är jätte nervös för att få IG.

Och om det är något jag inte vill ha IG i så är det i mina hund ämnen.
Men tror jag ligger till och med på VG där:3
Dock vet jag inte men hoppas på G iallafall.

Nu ska jag snart ut med hundarna ta på mig nya pyjamasen och se film:)
Men hundarna går först:)
Och för er som inte visste så hatar min schäfer hund mig för att jag är så sträng mot han.
Men idag så kom han då jag satt på golvet och la sig i min famn utan att jag ens sa ngt.
Tro ni inte att man blir glad?? :)
Jätte mysigt var det<3

Men nu ska jag sluta...

Ha en bra kväll i regnet eller solen ;)..
Godnatt everybody<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0