Godmorgon

Godmorgon sovit gott kanske???
Själv har jag inte gjort det alls.
Vaknade klockan sex imorse och sedan dess mått dåligt.
Först ringer man skolan sedan märker man att Saffi har börjat löpa.
Så då får man springa ut till förrådet och hämta hennes trosor.

Efter det somnar man om och får sendrag i vaden.
Jätte kul alltså.
Sen så somnar man äntligen om men istället börjar saffi hoppa upp och ner i sängen.
Men man somnade iallafall.
Nu är man illamående och mår allmänt skit bara :S..
Konstigt..

Mamma fågel flög precis iväg men hon flög bara till grannen så jag fick hämta henne.
Konstigt nog kunde saffi hoppa över vårat staket som är ganska högt :s..
Dumma hund lixom..
Men men...

Dagen består av att inte göra ett skit :)
Ska duscha och om jag orkar måste jag hämta saker hos Alex :(..
Men min snälla älskade syster kommer med yoghurt till mig snart :)..
Det är väl det jag kommer att äta för det mesta :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0