Hemmkomsten blev lite sent

Ehehehe ja det blev ju ganska sen :).
Först så åkte jag och Alex till kista för att lämna lite saker och hämta lite saker av där han bodde fört.
Sen så drog vi till kista centrum, damn vad gott det var med mat :).

Efter det drog vi hem till väsby.
Men innan vi drog lixom riktigt hem hem åkte vi till Rundby och hälsa på jenny.
Dem hade fått fetto valpar :D:D:D:D:D:D:D
Fett gulliga:)..
Sen hade dem en annan hund som hette maya och den hunden ska bli min :D
Hon biter i skor och allting xD hahhaha så roligt...

Nej men hon och muffin lekte så jag fick ju stå och garva åt dem ett tag :)
Kan aldrig bli tråkigt då två små dvärg hundar biter och leker med varandra :D..

Sen efter det så sa vi hejdå och gick till hemköp :).
Köpte två color och sedan edn champis.
BTW glömde säga att jag har skaffat en ny glasögonfodral.
Den är rosa med hello kitty på :D:D:D:D

Bilden får ni dock se sen :D..

Idag ska jag vara med Alex och Jenny för att prata lite.
Ska samt hämta lite saker hos Alex som nagellack och lite mer :)..

Ha en bra dag btw..

Solen skiner så fint att det är dags att våga ut sig i shorts :D..



Denna outfitsen med shorts?? Nice huh??;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0