@Home

Har äntligen kommit hem från en dag på salongen :).
Eller har varit hemma ett bra tag men endå;).

Det var min syster dotter som gjorde mina naglar idag:)
Är ganska nöjd med dem :)..
Sen så ska jag få 600:- av syster för att jag har hjälpt henne på Solna mässan :).
Så yeey*..

Efter jag hade varit på salongen åkte jag och Gabbi till hennes pappa för att bleka mitt hår.
Men hon hittade inte sina saker så det får bli en annan gång :)..

Nu ikväll ska jag inte göra något speciellt bara ta det lungt:)
Ska försöka lägga upp en film på astor då han vickar på huvudet :)
Såååå söt är han:)
Dock är det inget ljud men lägger till en gullig låt:).


Have a nice evening kisses and hugges~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0