Hostar som fan

Nu har jag ätit frukost och tränat dans ett tag :)..
Jätte kul ska på en power walk sen och panta burkar efter det blir det sit ups:).
Fast tror sit upsen blir ikväll:).

Men en..
Idag händer inget speciellt alls.
Har dammsugit åt mamma så hon slipper det och sedan ska jag väl kanske städa rummet.
Sen har jag inget att göra direkt.

Får väl se vad som händer :).
Ska duscha med :)
Inte för att det var något intressant men om någon skulle vilja veta lixom hahahha xD..

Sen så hostar jag som aldrig förr.
Snoret rinner nu med :(
Kan inte vara ute för att vet inte om det e fukten eller något men kan verkligen inte andas :S.
Fett läskigt ju :(.

Men men ska se om jag kan ha ngt runt näsan m.m måste ut med hundarna sen också:O.

Men men hörs senare kramisar ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0