Money rullar in

Nog för att jag tjänar pengar men jag får också slita för dem:)
Men det gör inte mig något alls.
Idag kommer jag tjäna in 350:-
Hur vet jag det?
Jag är ju fan speciell nog att lista ut vad jag tjänar ;).

Sen så fick jag sommarjobb på odenplan;)
Är man bäst eller whuut?..
Hoppas samt på ett annat sommarjobb så man får dubbeltbetalning samt två jobb :)
Båda är sammanlagt fyra veckor långt.
Så jag är nöjd :)

Men att åka till odenplan varje dag i fyra veckor känns tufft, men egentligen åker jag nästan två timmar med tåg till skolan varje dag så det där är ingenting:).

Nu snart ska jag äta frukost och sedan tjäna money ;).
Hörs på eftermiddagen :).

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0