Munkar<3

Min kärlek till munkar måste få ett stopp.
Älskar munkar men eftersom jag bantar nu på RIKTIGT så måste det ta ett slut.
Min kära pojkvänn sa att jag måste vila en dag eller två på grund av att jag tränar varje dag.
Så jag väljer min vilo dag på lördagar så kan man fetta sig lite:)

Så ja imorgon är det ju lördag:)
Och om jag har varit duktig med övningskörningen imorgon så ska jag nog köpa en munk:)
Eller två ;).
Ha ska svulla som fan:).

Idag sitter jag bara och njuter:).
Men vad jag njuter av vet jag faktiskt inte.. eller jo för att jag är så duktig:)
Så ja jag är såå duktig för att inte ha gett mig på något onyttig alls:)..

Träning ftw ;)..



(OBS!! har dansat i tio minuter och gjort 20 sit ups idag xD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0