Nya naglar

Hatar detta vädret.
Det har spö regnat och åskat hela dagen :(..
Men men man får leva med det..

Mötte Jenny och Alex på rotan station idag.
Vi drog till Solna och fixade naglarna hos syster :).
Dock lagade hon bara på mig men dem ser ut som nya endå:).
Ska till henne den 5 Juni och göra nya naglar.
Börjar från grunden då:).

Efter att ha fixat naglarna drog vi ut i regnet igen.
Men denna gången skulle vi hem:P..
Dock så väntade vi 20 minuter i regnet på bussen men men :D..
Då bussen väl kom och då vi tog tåget hem skulle dem äta pizza.
Dem frågade om jag ville ha men det ville jag inte.
Men efter ett tag ångrade jag mig så jag följde med dem hem och åt xD.
GHuuuuddd vad gott det var med cola btw..
Vet inte varför men gott var det :O..

Nu sitter jag här hemma och pratar med min älskling:).
Hoppas samt på en ny design antingen ikväll eller imorgon:)..
Snälla alex fixar den till mig, vet inte vad jag ska ta mig till utan min designaren xD hahahah..

Men ett litet smakprov på hur bloggen kommer se ut ;)..


HA, suckers ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0