Övningskör lektion 3

Har övningskört idag för tredje gången.
Gisses det är verkligen svårt att hitta dragläget nu :O.
Men jag klarade mig så bra med att växla och sånt att jag fick åka ut på dem storsa vägarna.
<Woooooooo>

Så har kört från rosersberg och hem i 70km/h.
Så fucking awsome.
Enligt pappa var jag duktig men kännde mig inte så värst duktig.
Men det kommer väl sen antar jag :).

Idag är det bara en lugn dag, skola imorgon ju.. Hatar skolan..
Men försöker hålla ut så gott det går ska ju trots allt byta efter sommaren så man slipper dem falska tjejerna där.
HA!..

Men nu ska jag ligga och ta det lungt har ont i hela magen och sidan efter mina sit-pus.
Så vila och träna lite ...

Byes så länge :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0