Övningskört lektion 4

Igår så fortsatte pappa och chrille med altanen eller terassen eller ja vad den nu heter.
Så den vart klar och det var sååå varmt.
Det var jätte härligt varmt att jag och syster satt ute och solade.

Sen kom natta och sandra och hälsade på en stund.
Efter det skulle vi till Tine och grilla..
En mysig kväll eller en mysig dag vart det iallafall:)
Gick till en granne med Tine och drack lite vin:)
Rökte lite vattenpipa så ja det var kul:).

Sen på kvällen pratade jag med pappa och som ni såg i förra inlägget ska jag få min nya mobil om en månad:)
Ska se till att mobilblogga då, om jag förstår hur man gör xD.
Men kan säga direkt att det kommer bli en bättre blogguppdatering då:).
Har ju tillgång till en bra kamera samt internet med mobilen:).
Så det ska bli najs najs:)..

Idag har jag övningskört igen:)
Enligt pappa tycker han att jag bli mer duktigare för varje gång.
Men det tycker inte jag :P..
Idag fick jag köra landsvägar och industri områden:).
Efter det så tog vi lite svängar och rondeller:)..
Men men övning ger färdighet..

Nu snart ska jag åka med Tine och handla :)
Måste fan ha frukost imorgon så att jag inte svälter ihjäl xD.

Hare bra hörs ikväll :D..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0