Provet.. DONE!

Trodde jag skulle faila så hårt på provet men vi får allt se hur det går.
Eftersom jag pluggade in i en timme samtidigt pluggade med svenska blev provet rörligt.
Dock gjorde jag alla G VG och MVG delar :).
Eller gjorde inte en VG del men resten gjorde jag :).

Dock blandade jag ihop lite på MVG delen och lite i VG delen, men hoppas på ett G då..
Typ där går min gräns , ett G men får jag VG eller MVG så blir ju jag klart glad då med :)
Huvudsaken att jag klarade provet :).
Dock är jag inte så intresserad av valpning men efter detta så är jag mer intresserad:).

Ikväll blir det bara att slappa.
Är ensam hemma ;).
Robin jobbar och mamma och pappa ska till vengarn eller vad det nu heter :3..
Skulle vilja följa med men dem tar motorcykeln och såklart får jag inte följa med..

Lixx vänta bara tills jag får körkort ska jag åka till mammas jobb UTAN henne :D
Hahahahahaaaaaa...

Nej skojjar bara xD
Ska bli skönt att få huset för sig själv ett tag :).
Mwiwiwiwiwiwi...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0