Sen kväll

Ja igår blev det en ganska lugn kväll.
Alex kom till mig vid kanske tio halv elva tiden och sov över=).
Haha var så trött att jag dissade honom rakt av, vilken bra vän jag är lixx xD.

Sen så imorse ville jag gottgöra han och gjorde frukost:).
Mums första gången på länge jag har ätit frukost:)..
Ska försöka få i mig mat imorgon med.. eller menar frukost.

Har också väntat hela dagen på att få min system kamera.
Och den har varken kommit idag eller igår fast han skickade den emd express post.
Så hoppas på imorgon eller måndag.
Vill ha den så fort som möjligt :).

Idag har jag varit med Alex och Jenny :)
Vi åkte till lidl och handlade och sedan hem :P
Sen nu är jag hemma och bara softar.
Ska grilla och sedan bara mysa tror jag.
Eller ska ner på ica och handla en snabbis men annars bara ta det lungt.

Funderar på att ladda ner en bra film som jag kan se på:)
Wihou ;)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0