Sommar äntligen

Äntligen har sommaren kommit, det är verkligen den bästa årstiden :)
Iallafall om man har den kroppen :p.
Lixom alla smala tjejer kan gå i fina korta shorts.
Var som en kompis till mig.
Vi och hennes kille var igår hon gick i små fina shorts som var urfina på henne.
Men kännde mig så jävla fet att jag tog på mig en kjol.
Men lixom vad hjälpte det?..

Men tvingade ut mig och mitt fett till donken tyvärr.
Sen så ja hände inte så mkt..
Dem följde med mig hem för att hennes kille skulle låna min data skärm.
Sen stod jag inte ut med och satte på mig mjukisbrallor.
Inte för att jag ser så snygga ut i det men det gör inget:).

Men nu märker man av hur mycket jag har slarvat med min bantning.
Så måste fan rycka upp mig.
Får inte heller vara hemma mer och måste tvinga mig själv till skolan..
Yeyyy må ännu mer dåligt är precis vad jag behöver ;)..

Idag så ska jag inte göra ett skit :)..
Bara vara hemma och inte svara i mobilen eller på sms :).
Så nu vet ni det :)..

Sry att inga nya bilder kommer men har som sagt ingen kamera :(..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0