Sony ericsson Satio Röd

Ja alltså jag ska ju få den :)
Eller det var meningen att jag skulle köpa den men pappa sa att han skulle hjälpa till att betala den.
Sen så sa jag okej snällt ska se om jag har råd med den efter sommaren.
Sen kommer snäll som min pappa är med den bästa kommentaren..

- Gumman, pappa fixar den till dig redan nästa månad.
Jag bah är du säker??
Han bah ja du får den om en månad ...

Så jag bah aaaahhhhhhhhh:D:D:D:D

Happy face:D
Nej men är skit glad.

Dock går mitt andra abonnemang ut i september i år men (A)..
Så om en månad ska jag få min nya mobil:D..

Kan knappt vänta:)..



BTW!! fick välja egentligen vilken mobil som helst men vill ha en satio:)..
Tihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0